Ny bilprovning i Malmö (Arlöv)

Pressmeddelande   •   Mar 21, 2019 08:00 CET

Opus Bilprovning i Malmö-Arlöv

Idag, den 21 mars 2019, öppnar Opus Bilprovning portarna på en helt ny och modern besiktningsstation för lätta fordon på Segedalsvägen 5 i Arlöv.

Opus Bilprovning i Malmö-Arlöv erbjuder kontrollbesiktning, efterkontroll och fordonstester för personbilar, lätta lastbilar och motorcyklar, samt tilläggstjänster så som drive-in-besiktning och möjlighet att lämna fordon på stationen.

-Vi är väldigt glada över att äntligen få slå upp portarna på vår första bilprovning i Malmö-området. Den nya etableringen ligger helt i linje med vår långsiktiga strategi om att bli rikstäckande och vara tillgängliga över hela landet. Som tredje största stad i Sverige är så klart Malmö viktig för både oss och våra kunder, säger Patrik Ronneback, Regionchef på Opus Bilprovning.

Opus Bilprovning i Malmö-Arlöv

För ytterligare information, kontakta:
Patrik Ronneback, Regionchef på Opus Bilprovning
E-post: patrik.ronneback@opusbilprovning.se

Opus Bilprovning är ett av Sveriges ledande bilbesiktningsföretag och ingår i Opus Group AB (publ) som är ett bolag med stark tillväxt, noterat på Nasdaq (Stockholmsbörsen). Opus Group, som Opus Bilprovning genom divisionen Vehicle Inspection är en del av, är en ledande aktör på den internationella marknaden för fordonsbesiktning och support för avancerade fordon. Opus hanterar årligen över 25 miljoner besiktningar över världen.

www.opusbilprovning.se