​Opus Bilprovning etablerar i Norrköping

​Opus Bilprovning etablerar i Norrköping

Opus Bilprovning öppnar i månadsskiftet november-december 2015 sin första besiktningsstation i Norrköping. Etableringen kommer vara lättillgänglig från Stockholmsvägen och Koppargatan. Stationen kommer att erbjuda kontrollbesiktning för lätta personbilar, lastbilar och släp.

Utöver den ordinarie kontrollbesiktningen för lätta fordon kommer den nya besiktningsstationen även att erbjuda drive-in besiktning, fordonstester, möjlighet att lämna bilen på stationen under dagen och skräddarsydda lösningar för företagskunder.

Johan Kerkenberg, Affärsområdeschef:
”Det känns mycket roligt för oss att fortsätta vår etablering i Östergötland och få en möjlighet att erbjuda Norrköpings fordonsägare en utomordentlig service och flexibilitet”.

Redan befintliga etableringar i närområdet är:
Flen, Nyköping, Linköping-Torvinge, Valdemarsvik och Kisa.