Opus Bilprovning och Assistansbolaget ingår samarbete

Opus Bilprovning och Assistansbolaget ingår samarbete

Opus Bilprovning och Assistansbolaget ingår ett samarbete som ger över 300 000 försäkringstagare förmånliga erbjudanden hos Opus Bilprovning. Samarbetet omfattar Opus Bilprovnings samtliga besiktningsstationer i Sverige och Assistansbolagets alla försäkringstagare.

Genom samarbetet får försäkringstagarna rabatt vid kontrollbesiktning av sina privatägda fordon; personbil, lätt lastbil, motorcykel, veteranbil, husvagn, husbil och släpvagn.

- Vi är glada över att kunna ge Assistansbolagets försäkringstagare ett förmånligt erbjudande avseende den årliga kontrollbesiktningen, säger Tord Fornander, Vice VD / Produktionschef på Opus Bilprovning.