Nya Oras Electra 6188 och 6189 är tvättställsblandare för kallt eller förblandat vatten.

Pressmeddelande   •   Jan 31, 2017 10:04 CET

Nya Oras Electra utloppspip

Nya Oras Electra 6188 och 6189 är framtagna både för vård och omsorg, Oras Medipro sortimentet, och för t.ex. hotel och restauranger. Nyheterna Oras Electra utloppspipar är så stilrena och eleganta att de passar lika bra på ett lyxigt hotel som i vården.

• Hygieniska
  • Laminärt flöde
  • Enkla att hålla rena
  • Sparar vatten och energi
  • Oras Electra 6188 utloppspip 175 mm.
  • Oras Electra 6189 utloppspip 225 mm.

Batteridriven 3 V. Blandaren är utrustad med backventil, smutsfilter, avstängningsventil och G1/2” utvändig gänga.

Oras Group är en betydande leverantör av sanitetsprodukter i form av blandare och duschutrustning: marknadsledande i Norden och ett av de ledande företagen i Europa. Bolagets uppdrag är att göra användningen av vatten enkelt och hållbart och dess vision är att bli den marknadsledande leverantören av avancerade sanitetsprodukter i Europa.

Oras Group ägs av familjeföretaget Oras Invest, som är en industriell ägare. Huvudkontoret för koncernen ligger i Rauma, Finland, och koncernen har fyra tillverkningsanläggningar: Burglengenfeld (Tyskland), Kralovice (Tjeckien), Olesno (Polen) och Rauma (Finland). Oras Group sysselsätter cirka 1400 personer.

Mer information finns på www.oras.com

Kommentarer (0)