Östersundshem lanserar klubb fylld med förmåner

Pressmeddelande   •   Maj 08, 2014 08:44 CEST

Östersundshem arbetar på flera plan för att hyresgästerna ska trivas ännu bättre, både i sina hem och i Östersund som stad. Förutom satsningar på underhåll och renoveringar har sponsringsengagemanget breddats och förtydligats. Nu lanserar Östersundshem också Klubb Ö exklusivt för bolagets hyresgäster.

– Klubb Ö ger hyresgästen förmåner i form av rabatter och erbjudanden, berättar Daniel Kindberg, vd på Östersundshem.

I dagarna får Östersundshems hyresgäster ett kort hemskickat till sig. Kortet symboliserar medlemskap i Klubb Ö och visas upp av hyresgästen när hon eller han vill ta del av rabatter och erbjudanden. Medlemskapet i Klubb Ö är kostnadsfritt för alla hyresgäster.

Klubb Ö bygger på samarbeten med en rad föreningar, organisationer och företag i Östersund, varav flera har sponsringsavtal med Östersundshem. Målsättningen är tydlig.

– Vi vill att den som väljer att bo hos oss ska känna sig speciell. Allt eftersom ska vi fylla Klubb Ö med ännu fler förmåner, berättar Daniel Kindberg och fortsätter:

– För oss är det centralt att hitta samarbeten som våra hyresgäster har nytta av och som stärker vår roll i att utveckla Östersund. Det här är en viktig del i det pusslet.

Redan nu är det klart att hyresgästerna till exempel:

• Kan se Östersund FK:s, Jämtland Baskets och Östersunds IK:s hemmamatcher för halva priset
• Har fritt inträde till ÖDFF:s matcher
• Kan se föreställningen Emil i Lönneberga på Jamtli till halva priset
• Får rabatter i ett antal butiker i Östersund, till exempel Hamngatan 12, Grändens Deli och Sy & damm

Dessutom arrangeras en gratis cirkusföreställning på Frösö Strand med Cirkus Kul & Bus den 22 maj, exklusivt för Östersundshems hyresgäster.

Mer information om Klubb Ö och hyresgästernas förmåner:www.ostersundshem.se/klubb-o

Daniel Kindberg, vd på Östersundshem
daniel.kindberg@ostersundshem.se