Seminariet Framgångsrik Produktutveckling lockar deltagare

-  I år har vi gjort en kraftigare satsning på seminariet som handlar om affärsfokuserad produktutveckling för B2B och B2C. Våra talare ligger långt framme och berättar om strategi och ledarskap, möjligheter och fallgropar, patentstrategi, och varför vissa utvecklingsprojekt blir mer lyckade än andra. Teknikområdena som berörs är mekanik, konstruktion och industridesign, kommenterar Johan Norelius som är vd för Oxyma Innovation.

Moderator för seminariet Framgångsrik Produktutveckling är Fredrik Karlsson, redaktör på tidningen Ny Teknik.

Talare på seminariet är Manfred Åstrand Vice President Design & Development Atlas Copco, Mattias Jacobsson Utvecklingschef Silva, Niclas Uggla CTO Nilar och Hans-Petter Anderson CEO Novator.

Tid: 25 april kl 8:30-13:00

Plats: Hotell Kung Carl, Birger Jarlsgatan 21 i Stockholm

Pris: Endast 990 kr – lunch ingår

Anmälan: www.oxyma.se

• seminarium

Oxyma är ett konsultföretag inom produktutveckling. När vi startade 2004 var vi pionjärer och började arbeta med ett affärsinriktat förhållningssätt till produktutveckling.Under årens lopp har vi hjälpt våra kunder att bli framgångsrika genom att koppla ihop teknik med affärsnytta. Kanske är det därför som efterfrågan på våra tjänster ständigt växer.