Samir och Viktor till Parken Zoo i sommar

Nu på lördag är det dags för Melodifestivalens Andra chansen och Parken Zoo håller tummarna för Samir och Viktor. Den 3 juli dyker duon nämligen upp på scenen i Parken Zoo.

Samir Badran och Viktor Frisk gjorde succé i Melodifestivalen 2015 med hitlåten ”Groupie” och nu fortsätter framgångståget. I Melodifestivalens första delfinal gick killarna vidare till Andra chansen som avgörs nu på lördag i Halmstad. Låten Bada Nakna har legat etta både på Spotify och Itunes och spelas flitigt på alla radiostationer. Parken Zoo kan nu stolt meddela att Samir och Viktor kommer till Parken Zoo i juli för att upprepa fjolårets succéspelning i parken – men nu på Stora Scenen.

Camilla Delac, marknadsansvarig på Parken Zoo, gläds åt Samir och Viktors framgångar och att kunna välkomna dem till parken även i år:

- Vi kan bara gratulera killarna för de enorma framgångar de åter igen fått och vi håller alla våra tummar inför lördagens Andra chansen! Vi ser verkligen fram emot deras besök i juli, de har en stor skara fans och vi hoppas på mycket glädje och energi både på scen och i publiken.

Viktor Frisk är själv från Eskilstuna. Han har tidigare berättat om konsertupplevelser på Parken Zoo – men då när han själv var publik. Samir och Viktor tar plats på Stora scenen söndagen den 3 juli.

Parken Zoo har Påsköppet den 24-28 mars och öppnar för säsongen den 5 maj.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Camilla Delac, marknadschef Parken Zoo

Mail: camilla.delac@parkenzoo.se