Stor och smakfull hörnvåning av internationell klass

Nyhet   •   Nov 01, 2016 18:14 CET

Spektakulär hörnvåning av internationell klass

Nu säljer Per Jansson Fastighetsförmedling en helt fantastisk våning om 8 rok, 332 kvm, på Östermalm. I en representativ fastighet med ett eftertraktat läge invid Karlavägen ligger denna ljusa och vackra hörnvåning som genomgått en stilsäker totalrenovering under 2016. Genomgående exklusiva påkostade materialval och hög standard där moderna inslag har blandats med vackra bevarade originaldetaljer. Våningen är uppdelad i en större och en mindre våning med sammanlagt upp till sex bra sovrum, fyra badrum samt en gästwc, tvättstuga och walk in closet. Välskött förening i vacker fastighet från 1912.

”Våningen är verkligen fantastiskt fin och håller genomgående en mycket hög standard” menar mäklaren Per Jansson. ”Det är otroligt roligt att vi fått uppdraget att sälja en så spektakulär våning som är så stilsäkert och smakfullt renoverad. Den kommer verkligen att tilltala våra absolut kräsnaste kunder” säger Per Jansson.

För mer information se:

Kontakta även ansvarig fastighetsmäklare:

Per Jansson, Fastighetsmäklare och ägare av Per Jansson Fastighetsförmedling

per@perjansson.se