Saltsjöbaden - Magnifikt sjöställe av internationell klass

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2016 14:32 CET

Solsidans i särklass finaste sjöställe

Per Jansson säljer nu ett fantastiskt sjöställe på en av Saltsjöbadens mest eftertraktade adresser. Med svårslaget läge vid vattnet och fantastisk vy över Erstaviken ligger denna exklusiva villa, om totalt 662 kvm plus sjöstuga om 34 kvm, med pool och strandtomt. En unik möjlighet att förvärva en av de få villorna med bästa läge vid vattnet på en lugn och privat återvändsgata.

Huset ligger på en magisk parkliknande tomt i sydväst som sluttar ner mot Erstavikens glittrande vatten. Stenlagt uterum med tak och utomhusjacuzzi. Stor och påkostad brygganläggning med tre bryggor, gästhus och bastu. Segelbåtsdjup.

Tomten inramas av skyddande mur och grindförsedd stenlagd uppfart, omgärdad av två dubbelgarage. Härliga och generösa sällskapsytor, eldstad och stilrent kök från Minotti. Upp till sex sovrum, fyra badrum, två gäst-wc, stor vinkällare samt exklusiv spa-avdelning. Storslagen och vidsträckt sjöutsikt med sol från morgon till kväll samt ett mycket privat och ostört skärgårdsnära läge.

”Fastigheten är nog i särklass en av de finaste bostäder jag haft till salu” menar mäklaren Per Jansson. ”Det är ytterst sällan den här typen av extraordinära sjöställen kommer ut på marknaden. Ett riktigt trippel-A läge och en helt fantastisk villa” säger Per Jansson.

Video:

För mer information se:

Kontakta även ansvarig fastighetsmäklare:

Per Jansson, Fastighetsmäklare och ägare av Per Jansson Fastighetsförmedling

per@perjansson.se

070-562 99 00

Om oss. Allt det som ett femstjärnigt hotell är för sina kunder, vill vi vara för dig som söker motsvarande känsla i mäklarvärlden. Kompetens, lyhördhet, kvalitet och engagemang är våra ledord. Varje dag och i varje uppdrag. Att vi alla är utbildade fastighetsmäklare är en självklarhet. De flesta av oss har därtill varit det i många år och har därför också skaffat oss ett brett kontaktnät.

Vi är lite dyrare, femstjärnigt kostar mer. Men å andra sidan ingår möjligheter till personliga upplägg och specialarrangemang. Mycket pekar dessutom på att du får mer betalt vid en försäljning via oss, så kanske är det där med snålhet och vishet något att begrunda ibland.

De flesta bostadsaffärer är betydande för alla inblandade. Vår ambition är alltid att både säljare och köpare ska vara riktigt nöjda. Vi arbetar sällan eller aldrig efter fasta mallar, varje kund är unik och behandlas därefter. I de fall fullkomlig diskretion önskas ordnar vi det, hos oss är det alltid du som kund som bestämmer.

Kommentarer (0)