Peter Györki ny styrelseordförande och delägare i Pharma Way AB

Peter Györki, VD och grundare av Györki +, varumärkeskonsult och Coach tar plats i Pharma Ways styrelse och som delägare i bolaget. Peter Györki har över 30-års erfarenhet av mode, design och varumärkesutveckling för några av världens ledande varumärken vilket kommer vara till stort värde för bolaget i arbetet med att bygga starka varumärken av företagets produkter Dot Shot – The Do You Good Shot samt Go’KiD produkter.

-Dot Shot är en ny, modern och unik produkt med stor potential och jag ser fram emot att få arbeta med företaget i byggandet av ett starkt internationellt varumärke, säger Peter Györki. -Det är med stor glädje vi välkomnar Peter Györki till företaget. Han kommer kunna bidra mycket till att öka värdet på våra produkter samt företaget med sitt kunnande och internationella erfarenhet inom varumärken, säger Mårten Österlund, VD och grundare av Pharma Way AB.

Pharma Way har ett internationellt team med många års erfarenhet inom läkemedelsprodukter, utveckling, försäljning och marknadsföring. Tillsammans med våra partners marknadsför och distribuerar vi Lifestyle samt egenvårdsprodukter så som Dot Shot och Go´KiD serien, se även www.dotshot.se samt www.gokid.nu initialt på den skandinaviska marknaden.

• gokid
  • gokid rash free
  • gokid itch free
  • gokid easy breath

Pharma Way har ett internationellt team med många års erfarenhet inom läkemedelsprodukter, utveckling, försäljning och marknadsföring. Tillsammans med våra partners i övriga Skandinavien marknadsför och distribuerar vi Lifestyle samt egenvårdsprodukter så som Dot Shot och Go´KiD serien, se även www.dotshot.se samt www.gokid.nu initialt på den skandinaviska marknaden.

VISION:
Pharma Way har som mål att marknadsföra och sälja innovativa, effektiva och säkra produkter på den Skandinaviska samt Europeiska marknaden. Företagets produkter är både egenutvecklade samt framtagna och utvecklade i nära samarbete med globala producenter, allt för att möta behovet inom områden där det idag saknas bra behandlingar. Bolaget fokuserar framför allt på egenvårdsprodukter samt Lifestyle produkter.