Vi ses på Nordbygg!

Vi ses på Nordbygg!

-Vi har ett flertal produktnyheter vi vill tala med våra kunder om, dels glas som redan introducerats på marknaden och gjort succé och dels spännande produkter som kommer att lanseras inom en snar framtid, säger Anett Karlsson, chef för teknisk rådgivning på Pilkington Floatglas AB.

Efter en tuff period med avveckling av den svenska glastillverkningen vill vi på Pilkington visa att vi fortfarande är en av Europas ledande glasproducenter. Besökare i montern kommer att få tillfälle att ställa frågor, diskutera glasprodukter, innovativa lösningar och framtidsplaner med representanter från Pilkingtons försäljningsavdelning och tekniska rådgivning.

-Vi vill visa våra kunder att Pilkington står för innovation och kvalitet och är en fortsatt stark aktör på den Nordiska marknaden, säger Niklas Hägerklint, VD och försäljningsdirektör på Pilkington Floatglas AB.

Vi ses i monter C10:40!