Pressinbjudan: Spadtag för jätteväxthus i Linköping

Pressmeddelande  •  2012-02-07 12:53 CET

Den 9:e februari klockan 10.00 tas det första spadtaget för Plantagons jätteväxthus i Linköping. Växthuset byggs i anslutning till Tekniska Verken i Linköping.

På plats: Paul Lindvall, kommunstyrelsens ordförande Linköpings kommun, Anders Jonsson, vd och koncernchef Tekniska Verken i Linköping AB och Hans Hassle, vd Plantagon International AB.

Hitta dit: Platsen för spadtaget ligger längs vägen ut mot Gärstadverket, efter biogasanläggningen som ligger på höger sida finns en liten avfart (precis innan bron över E4:an).

För mer information kontakta: Carin Balfe Arbman, pressansvarig Plantagon, tel 070 633 35 08, carin.balfe-arbman@plantagon.com.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom