Nya kvalitetsfendrar för mindre båtar - från välkända Polyform!

Polyforms tekniskt utvecklade och automatiserade produktion av fendrar, sammanfogas i en benämning; ”PolyMatic”. Under största kontroll och jämnhet serieproduceras fendrar i alla storlekar.

Normalt sett har fokus legat på fendrar i storlek 6x23 tum och uppåt, men nu kommer en ny serie för mindre båtar. Med samma finish och styrka kommer nu F01-serien, som får en adderad beteckning; Small Medium och Large. Samma diameter på fendern men olika längder.

F01 Large (5x20tum) eller 130x560mm

F01 Medium (5x17tum) eller 130x465mm

F01 Small (5x14 tum) eller 130x370mm

Priserna blir attraktiva och kvaliteten på högsta nivå. Fendrarna lanseras under höst/vår 2013/2014. Importör AB Poly-Produkter, 031-289070, www.poly.se