Nu startar kurserna på Berghs

Vi på PP Pension har till enda uppdrag att göra det lite bättre för dig i branschen. Därför har vi startat ett samarbete med Berghs. I korthet innebär det att du som sparar hos oss får tillgång till bra kurser, lite billigare.

Om redan ett par veckor startar den första kursen: Grafisk design.

Tvådagarskursen vänder sig till dig som dagligen arbetar med trycksaker, annonser, webbsajter, affischer och katalogproduktion. Teoretiska föreläsningar blandas med praktiska exempel och gruppuppgifter i hur man än mer praktiskt och verklighetsnära kan arbeta med att bedöma budskap och bilder i samspel med grafisk design och kommunikation.

Mer information om kursen och anmälan hittar du här. Anmäl dig nu, den 27 augusti är sista anmälningsdag.

Under hösten har vi kurser i:

Som medlem i PP Pension har du dessutom 10 procent rabatt på Berghs uppdragsutbildningar, som skräddarsys av dig eller ditt företag eller organisation. För mer information, kontakta Cecilia Sjödin på Berghs School of Communciation, 08-587 550 44, c.sjodin@berghs.se.

Vi på PP Pension kommer framöver att presentera en rad nyheter och samarbeten. Håll dig uppdaterad på pppension.se/samarbeten.

• pension
  • pensionsbolag