Storsatsning inför sommarens Fotbolls EM – Spelrek.se

Storsatsning inför sommarens Fotbolls EM – Spelrek.se

Vart fjärde år är det Fotbolls EM och till sommaren är det dags igen för fotbollsfesten. Spelrek.se har samlat all information om sommarens stora händelse så att svenskarna kan hålla sig uppdaterade.

12 juni startar Fotbolls EM och avslutas en månad senare. Det allra första EM mästerskapet gick av stapeln år 1960 och det innebär att det i år är dags för 60 års jubileum. Nytt för EM 2020 är dessutom att mästerskapet spelas i 12 olika städer i 12 olika UEFA-länder, då UEFA vill ge fler personer möjligheten att följa mästerskapet på plats. Den nation som tar sig till slutspelet kommer att få spela sina matcher i sitt hemland, vilket innebär att 12 nationer har möjlighet att spela sina gruppmatcher på hemmaplan.

-Vårt mål är att ha en fullständig plattform där du hittar allt info du behöver kring Fotbolls-EM oavsett om det rör sig om nyheter, speltips eller spelschema, säger Oskar Blomqvist på Spelrek.se

Spelrek.se har gjort en storsatsning inför fotbollssäsongen 2020 och kommer leverera dagliga EM 2020 speltips och statistik. För den som vill betta och göra matcherna extra spännande kan också hitta de bra odds och speltips fotbolls EM.

Mästerskap som EM är populära hos alla bettingsidor och Spelrek spår att det blir en rejäl boost när det närmar sig juni. Vid föregående mästerskap som VM 2018 var det väldigt mycket att spela på och det kommer bli minst lika mycket att spela på under EM 2020.

Om Spelrek.se:

Spelrek.se har som målsättning att vara bäst på betting i Sverige och hjälpa användare att hitta rätt under sitt spelande. De förser användare med unik information med gratis speltips och råd kring en rad olika sporter som fotboll, ishockey, handboll, trav, tennis, basket och många fler. Spelrek.se är en oberoende aktör som inte är knutna till något spelbolag.

Pressansvarig:

Namn: Oskar Blomqvist