Teamkoncept

100 DELTAGARE KLARA FÖR KONFERENSEN!

Pressmeddelande   •   Nov 02, 2016 12:52 CET

Välkomna till en konferens för Dig som är lärare, skolledare, eller arbetar inom elevhälsan/företagshälsan. Få verktygen, förståelsen för hur Du kan bedriva undervisning/ledarskap som gynnar både Dig och Dina elever! Lär Dig att hantera, bygga bort stressen och få Dina elever/anställda med Dig i processen. Arbeta mer effektivt, smartare, samtidigt som Du mår bättre.

Teamkoncept bjuder åter igen på en aktiv konferens. Här ges tiden för att diskutera innehållet med kollegor runt om i landet.

Anders Hansens böcker "Hälsa på recept" samt "Hjärnstark"kommer att finnas till försäljning under konferensen till rabatterade priser. Även Anna Nygrens böcker "Så funkar det! –sömn, stress och lite annat" och "Hjärnskolan –inlärning, fokus, minne och motivation"kommer även att finnas till försäljning under dagen. Också med rabatt såklart.

Välkomna!

Plats: Elite Hotel Marina Tower i Stockholm

Datum: 21 november (heldag)

Kostnad: Pris 2695 :- (alla priser ex. moms.)

OBS! Sista anmälningsdagen är den 7 nov!

Lättare frukost, lunch och eftermiddagsfika ingår.

Mer info om Anders Hansen och hans böcker

Mer info om Anna Nygrens böcker

Varmt välkomna!

Vårt koncept

Inom Teamkoncept är kompetens, utveckling och kvalité våra tre hörnstenar. Vi vet att företag och organisationer alltid strävar efter det bästa för sina anställda, en chans att utveckla och ge nya erfarenheter. Men ibland räcker inte tiden till för att verkligen hitta det där lilla extra. Där kommer vi in. Vi, Teamkoncept, kan med vår erfarenhet och kompetens hjälpa Er med att skräddarsy konferenser, teambuilding, föreläsningar och mycket mer.