one to one ab

121.nu blir ny huvudsponsor till Nyårsrevyn

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2009 12:01 CET

Sökföretaget 121.nu går in som huvudsponsor till Jönköpings nyårsrevy som har premiär på nyårsafton. Prisbelönta revygänget- Sällskapet Kommunalskratt från Jönköping har plockat hem flera guld i revy-sm under årens lopp. Att detta är ett gäng som får folk att skratta är alltså redan bevisat.

Detta året heter nyårsrevyn i Jönköping Wätterkyssar och precis som vanligt så får du alla svar på de vanligaste frågorna som diskuteras i fikarummen.

Kommer Peter Persson att bli riksdagsman, kommer den biträdande stadsdirektören att kunna fylla ut sin arbetstid och hur kommer det att gå med kulturen? Vem kan fylla tomrummet efter Claes Rydberg? Blir det nytt hotell på höjden eller på tvären? Och hur kommer det att gå med våra sopor och framförallt kommer snabbtågen att stanna i Jönköping? Kommer julhälsningarna att gå i kärlekens tecken? Kommer Anne-Marie Nilsson att proppa igen stan ytterligare så att Arriva får varmköra flera bussar på tomgång för miljöns skull? Och han Hulusjö, hur ska han kunna bli mer populistisk?

- Vi som Jönköpingsföretag tycker det är väldigt roligt att få vara med och sponsra och stötta regionala verksamheter inom till exempel kultur. Återkommande inslag i staden som nyårsrevyn är viktiga och genom att gå in som huvudsponsor säkrar vi också dess framtid. Att få gå på en sådan här föreställning och skratta till deras professionella skådespel är som balsam för själen, minst lika viktigt som fysisk träning. Därför låter vi samtliga anställda få njuta av föreställningen. Vi gjorde likadant för våra medarbetare ifjol vilket var mycket uppskattat. Hoppas att även fler företag i Jönköping, stora som små, köper biljetter till årets nyårsrevy, säger Jonathan Isacsson, vd på 121.nu

- Glädjande att det finns företag som ser på kultur som friskvård för personalen. Vi är jätteglada och hedrade att 121.nu väljer att engagera ännu mer än tidigare i nyårsrevyn, säger en glad Lasse Pettersson, ordförande för Kommunalskratt.

Biljetterna säljs i rasande takt så tveka inte utan försäkra dig om biljetter till årets händelse på Jönköpings Teater.

Klicka här för priser och datum.

Om 121.nu
121.nu är ett av de ledande sökföretagen på den svenska mediemarknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Vår egenutvecklade sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

För mer information, vänligen kontakta:

Jonathan Isacsson, vd
one to one ab