one to one ab

121.nu huvudsponsor till Spring Inspiration 2011

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2011 08:02 CET

För fjortonde året i rad anordnas modevisningen Spring Inspiration ideelt av Jönköping International Business School Student Association. Modevisningen är ett av de största modeevenemanget i sitt slag som anordnas utanför Stockholm, Göteborg och Malmö.

Här får designers och butiker visa upp sina kreationer och Spring Inspiration inspirerar Jönköpingspubliken för fjortonde året i rad.

- Spring Inspiration är ett av Jönköpings finaste vårtecken. Förra året var vårt första år som huvudsponsor och vi ser det som en självklarhet att fortsätta sponsra sådana här event som vi anser lyfter Jönköping. De flesta av våra nu 90 medarbetare i Jönköping kommer säkerligen finnas på plats när eventet går av stapeln den 3 mars, säger Jonathan Isacsson, vd för 121.nu

- Tiden är här för ett av de mest fashionabla evenemangen i Jönköping där Fairytale möter tidens mode. Vi vill att våra besökare kommer få en känsla av lyx och kunna se kvalitén som våra butiker och designers erbjuder. Efter en upplevelse utöver det vanliga möts vi senare upp för att avsluta kvällen på Centrum. säger Emma Ågersten Projektledare Spring Inspiration 2011.

3 Mars kommer designers och butiker att visa upp de senaste trenderna med en magnifik show på Jönköpings teater. Biljetter släpps 17:e februari.

Biljettpriser
250 SEK – Entré till modeshowen på Jönköpings teater och till efterfesten på Centrum
100 SEK – Entré till efterfesten på Cenrum

Om 121.nu
121.nu är ett av de ledande sökföretagen på den svenska mediemarknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Vår egenutvecklade sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

Om Spring Inspiration
Spring Inspiration är ett ideellt projekt som arrangeras av JSA (Jönköping International Business School Student Association) och i år kommer även femtio procent av eventuella vinsten gå till Handels högskolans fond som ger studenter utanför EU möjlighet at studera på den internationella skolan. Spring Inspiration är det mest eleganta projektet av JSA och ger den lokala publiken möjlighet att uppleva vårens mode i kombination med dans. Spring Inspiration är inte bara en modeshow, det är en helhetsupplevelse.

För mer information, vänligen kontakta:

Jonathan Isacsson, informationsansvarig 121.nu
Tel: 036-3320101