Rabble Communications

15.000 fler luncher ska säljas nästa vecka - Rabble lanserar lunchveckan för att öka restaurangaktiviteten.

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2013 09:21 CET

För första året arrangerar mobilappen Rabble lunchveckan. Mellan den 18 och 22 februari erbjuder sammanlagt drygt 60 restauranger i Stockholm en lunchkupong med ett slagkraftig erbjudande. Erbjudanden tas del av genom appen som vanligt.

Syftet är att öka intresset att besöka en lunchrestaurang istället för att äta sin matlåda – säger Simon Wallén grundare av Rabble.

Lunchveckan har även ett annat syfte förutom att hjälpa restauranger att öka besöken. Det är nyttigt och gott att äta på restaurang.  Jag som arbetsgivare ser gärna att min personal får en vettig paus och kommer tillbaka med ny energi. Förhoppningsvis kommer fler göra detta när vi kan erbjuda förmånliga priser som alternativ till lunchlådan– säger Daniel Zeitoun VD på Rabble.

Rabble beräknar att 15.000 extra luncher kommer att serveras under veckan. Rabble är gratis att ladda ner till Iphone, Android och Windows Phone.

För att använda ett erbjudande krävs enbart att man hämtar kupongen på sin skärm. För mer information besök www.rabble.se

Mediakontakt: Simon Wallén 0704764589 / simon@rabble.se

Rabble Communications AB driver Rabble,  Sveriges ledande kanal för mobila erbjudanden.

Rabble ett sätt att attrahera nya besökare, genom att komma med ett riktigt lockande erbjudande eller smakprov. För användarna är Rabble ett sätt att upptäcka handlare i sin omgivning och prova saker som de kanske annars inte hade provat.

Rabble Communications AB är ett svenskt aktiebolag lett av VD Daniel Zeitoun samt ett investerarteam av erfarna entreprenörer under ledning av styrelseordförande Martin Wattin.