Wrestlingpalatset

2018: a Wrestling odyssey!

Pressmeddelande   •   Jan 15, 2018 22:18 CET

Vilken avslutning vi fick på wrestlingåret i Malmö! Ny mästare i Steinbolt - Pro wrestler, en fantastisk och svängig ladder match där The Human Battle Tank - Harley Rage till slut lyckades ta hem segern och kontraktet om en titelmatch när han helst önskar! Men givetvis väntar mer spänning och action under 2018! Ska Sixt - Pro wrestler få lägga vantarna på Aya Frick eller har den den onda Frick fler ess i ärmen? Ska Janne Walterz äntligen få se lite rättvisa i SWS från ägaren Mr. PPV? Och kommer Lobo - Wrestler kunna avslöja El Styggelses sanna identitet?

Svaren på detta och mycket mer väntar när Svensk Wrestling Syd presenterar: 2018: a Wrestling odyssey!

► Svensk Wrestling Syd presenterar – 2018: a Wrestling odyssey
► Lör 27 januari 2018. kl. 19 (första matchen kl. 20)
► Moriska Paviljongen, Folkets Park Malmö
► Entré: förköp - 160 kr (+ev serviceavgift)/ i dörren - 200 kr
► Förköp via Tickster: https://www.tickster.com/sv/events/95jutcx4bnlr95l/2018-01-27/2018-a-wrestling-odyssey
► Förköp via Rundgång: Tillgängligt
► Förköp via Shock : Tillgängligt
► Förköp via Föreningen Kulturcentralen: http://www.kulturcentralen.nu/evenemang/svensk-wrestling-syd-presenterar-e
► Barservering – åldersgräns 18 eller minderåriga i målsmans sällskap

Samtliga brottare och arrangörer går att få kontakt med innan, under eller efter showen. Kontakta Mattias på 0705851620 eller maila: wrestlingsyd@hotmail.com för mer info!

Svensk Wrestling Syd är Sveriges främsta wrestlingförbund med säte i Malmö! Inhemska brottare samsas med världsartister från hela världen i en dödsföraktande blandning mellan underhållning och kampsport! Wrestling är på riktigt, livet är på låtsas!