215 215 Transporter investerar i nytt affärsystem

Pressmeddelande   •   Sep 01, 2010 22:06 CEST

Med vårt nya affärssystem K2 från Fleet 101 kan vi nu möta marknadens högt ställda krav på leveranssäkerhet, tillgänglighet och återrapportering i realtid till våra kunder. Det är även ett öppet och tillgängligt system som är enkelt att, via EDI kopplingar, integrera med våra kunders affärssystem, allt för att göra informationsflödet snabbare och smidigare. Med vår e-fakturering sparar vi inte bara tid och pengar för våra kunder och oss själva, utan minskar även vår miljöpåverkan. I vår lösning ingår också en webbportal där våra kunder bland annat kan boka transporter, söka i orderhistoriken, skriva ut fakturor och se status för pågående uppdrag.

215 215 Transporter är en budfirma med heltäckande service inom lätta och tunga transporter. Vi erbjuder budtransport med bland annat budbil och fast budturer. Vi tar ofta som transportfirma ett helhetsansvar för att möta budbehov så effektivt som möjligt. Våra tjänster utförs på ett kompetent och servicemässigt sätt för att skapa långsiktiga och utvecklingsbara kundrelationer.