24 Solutions

24 Solutions är ISO 9001 certifierade

Pressmeddelande   •   Jun 23, 2014 12:22 CEST

24 Solutions har genomgått ett arbete för att höja sin service och leverans genom att jobba efter ISO 9001 standarden. En extern revision genomfördes i maj utan anmärkningar och med godkänt resultat. Vi strävar efter att jobba efter rutiner och ge våra kunder den högsta kvalitén i våra tjänster och leveranser. Vi ställer höga krav på vår egna verksamhet samt på våra partners.

"Som en molnleverantör så är det viktigt för oss att våra tjänster och leveranser alltid håller högsta kvalité och lever upp till kundernas krav. ISO 9001 är ett bevis på att vi håller hög nivå och ligger i linje med vårt fortsatta fokus på vara bäst i Norden på molntjänster inom säkerhet. Vi utvärderar och utmanar kontinuerligt vårt och branschens sätt att arbeta och genom ISO 9001 har vi ett verktyg som kan hjälpa oss att ständigt förbättra oss"

- Risto Lavett, Marknadschef - 24 Solutions

Läs mer om ISO 9001: http://www.sis.se/tema/ISO9001/

Om 24 Solutions:

Vår mission är att tillhandahålla våra kunders tjänster dygnet runt, året om med högsta säkerhet. Med egen moln och hybridplatform samt konsultation kan vi hjälpa dig med strategi, design och lösning som passar dig. Våra kunder uppskattar att vi är flexibla, servicefokuserade och har en teknisk platform i världsklass. Läs mer på 24solutions.com