24 Solutions

24 Solutions förnyar sin ISO 14001 certifiering

Pressmeddelande   •   Maj 21, 2014 15:30 CEST

24 Solutions har genomgått en årlig extern revision och fått godkänt på sin miljöcertifiering ISO 14001. Vi strävar efter att värna om miljön i alla led och har höga krav på vår egna verksamhet likaså som på våra partners.

"Som en molnleverantör så är det extra viktigt för oss att ha miljön i åtanke i alla tjänster vi levererar. Då våra kunder delar på kapacitet som servrar, lagring, nätverk och el så kan vi minska vår inverkan på miljön genom konsolidering. Vi använder oss av grön el i datacenter och utvärderar våra leverantörer kontinuerligt så dom lever upp till våra miljökrav"

- Frederic Laziou, VD 24 Solutions

Läs mer om vår miljöpolicy: http://www.24solutions.se/sv/om-24-solutions/miljo/

Samt om ISO 14001: http://www.sis.se/tema/ISO14001/