3on Reklambyrå & Webbyrå AB

3on blir Sveriges första Certifierade Webbyrå

Pressmeddelande  •  2009-06-15 17:26 CEST

Det finns väldigt många webbyråer som erbjuder likande tjänster men det är svårt att veta vilka man ska anlita. Teknikens framfart har gjort det omöjligt för företagsledare att hänga med. Av denna anledning har 3on certifierat sin verksamhet genom SweCert Oberoende Webbcertifiering.

Viktor Grahn på 3on menar att en Certifiering är viktig i denna bransch då det finns många oseriösa webbyråer som antingen saknar kunskap om webben eller som inte fullföljer det som utlovas.

Sökmotoroptimering är exempelvis ett väldigt brett ord som många vet att det innebär högre placering på Google. Men vad ingår egentligen i sökmotoroptimering?

Viktor Grahn på 3on säger att SweCert kan hjälpa både kunder och webbyråer genom att hos kund hjälpa dem med beställningsprocess och utvecklingsprocess när det gäller ny webbplats. I och med att en kund tar hjälp av SweCert får företaget den specialkompetens som behövs för att få en webbplats som är "top of the line".

Vill kunden sköta beställning och utvecklingsprocessen på egen hand utan hjälp från SweCert rekommenderas det att välja en certifierad webbleverantör, menar Viktor Grahn som är VD på 3on Reklambyrå och Webbyrå i Stockholm.

Läs mer om SweCert
www.swecert.se