Kombispel AB

4 miljoner i potten vid Kombilotteriets stora jackpottdragning i Piteå

Pressmeddelande   •   Jul 10, 2012 09:47 CEST

Linda Rapp och Ronny Eriksson bjuder på sång och underhållning

Lördag den 14 juli bjuds det på spänning, underhållning och tävlingar med fina priser vid Kombilotteriets stora jackpottdragning på Pite Havsbad. 10 nyblivna miljonärer ska snurra på jackpotthjulet för chansen att vinna hela 4 miljoner. Linda Rapp och Ronny Eriksson står för underhållningen under lördagens fartfyllda tillställning.

Varje kvartal anordnas Kombilotteriets stora jackpottevenemang någonstans i Sverige och denna gång har turen gått till Piteå. 10 miljonvinnare från hela landet har chansen att ta hem Jackpotten på 4 miljoner. Bland dem som ska upp på scenen för att snurra på hjulet finns bland annat vinnare från Luleå, Skellefteå och Östersund.

Det kommer i sedvanlig ordning att bjudas på en härlig tillställning under ledning av Linda Rapp, känd från radio och TV. Dessutom kommer folkkäre Ronny Eriksson att bjuda på två gästframträdanden. Publiken på plats serveras kaffe och kaka och har möjlighet att tävla om fina priser från Elgiganten och OBH Nordica.

Plats: Pite Havsbad

Tid: lördag 14 juli kl.15:00-17:30 (17:30-18:00 finns tid för intervjuer och fotografering)

Om Kombilotteriet
Kombilotteriet, Drömreselotteriet och Motorlotteriet utgör tillsammans ett av Sveriges största  prenumerationslotterier. Varje månad lottar vi ut fyra miljonvinster på en vinstplan som bygger på 225 000 lotter. Det gör oss till det lotteri i Sverige som ger dig störst chans att bli miljonär! Omsättningen 2011 var över 400 miljoner kronor. Lotteriet ägs av Socialdemokraterna och SSU. En lott kostar 200 kr och i den ingår 20 dragningar (varje vardag i fyra veckor).

För ytterligare information, besök: www.kombispel.se