Kombispel AB

5,5 miljoner i potten vid jackpottdragning i Mirum Galleria i Norrköping

Pressmeddelande   •   Okt 23, 2012 08:06 CEST

Lördag den 27 oktober bjuds det på spänning, underhållning och tävlingar med fina priser vid Kombilotteriets stora jackpottdragning i Mirum Galleria i Hageby. 10 miljonvinnare ska snurra på jackpotthjulet för chansen att vinna hela 5,5 miljoner. Linda Rapp står tillsammans med Svenne och Lotta för underhållningen under lördagens fartfyllda tillställning.

Varje kvartal anordnas Kombilotteriets stora jackpottevenemang någonstans i Sverige. Denna gång har turen gått till Norrköping. 10 miljonvinnare från hela landet har på lördag chansen att ta hem Jackpotten på 5,5 miljoner.

Det kommer i sedvanlig ordning att bjudas på sång och underhållning av Linda Rapp, känd från radio och TV. Till sin hjälp har hon popduon Svenne och Lotta. Publiken på plats har möjlighet att tävla om fina priser, bland annat en Canon systemkamera, en resa värd 5000 kronor och en smartphone.

Plats: Mirum Galleria i Hageby

Tid: lördag 27 oktober kl.12:00-14:30 (efteråt finns tillfälle för fotografering och intervjuer med vinnarna)

Information: https://www.kombispel.se/vinster/jackpotten/norrkoping-oktober-2012/

Eric Widegren, presskontakt

E-post: eric.widegren@kombispel.se

Eva Henriksson, Affärsområdeschef Kombilotteriet

E-post: eva.henriksson@kombispel.se

Om Kombispel

Kombispel har bedrivit lotteriverksamhet sedan 1956. Idag arbetar bolaget inom flera olika verksamhetsområden i spelbranschen, där Kombilotteriet är vår mest framgångsrika produkt men som fått framgångsrika efterföljare i Drömreselotteriet och Motorlotteriet. På Kombispel.se kan våra kunder spela bingo , Bonuschansen och minispel samt skrapa Femman och Glädjelotten, som även finns till försäljning ute hos våra ombud. Våra ägare är Socialdemokratiska Arbetarepartiet (SAP) och Sveriges Socialdemokratiska Ungdomsförbund (SSU).

För ytterligare information, besök www.kombispel.se