Svenska Inredningsbolaget

5 år med heminredning, linne och textil

Pressmeddelande   •   Jun 25, 2013 14:57 CEST

Svenska Inredningsbolaget fyller fem år. Tiden går snabbt när man har roligt och roligt har vi då vi hjälper våra kunder att hitta textil och heminredning med kvalitet och känsla. Vi startade upp eftersom vi saknade en välsorterad webbutik för sängkläder och badrumstextil. Nu har mycket hänt under dessa fem år men ursprungstanken finns kvar, dvs att Svenska Inredningsbolaget ska vara synonymt med textil för sovrum och badrum av hög kvalitet. Påslakan, örngott till sovrummet ska ge dig en snygg bäddning och en skön nattsömn länge. Handdukarna i badrummet ska både pryda sin plats och torka dig riktigt torr. Svårare än så behöver det inte vara.

För att fira födelsedagen öppnar Svenska Inredningsbolaget upp visningsbutiken lite extra med fina erbjudanden. Vi inleder med ett sommarmingel onsdag 26 juni kl 15- 19 och har sedan butiksöppet 26/6 kl. 15-16, 27-28/6 kl. 12-19. Välkommen till Högalidsgatan 40A vid Hornstull i Stockholm.

Förutom öppet i visningsbutiken kommer det att firas i webbutiken i dagarna tre. 26-27 juni kommer det att finnas fina födelsedagsfynd att göra. Välkommen in i webbutiken, www.svenskainredningsbolaget.se.