NeverOrNow

+50 svenska kvinnor startar verksamhet i Spanien!

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2007 16:33 CET

Trots sina över +50 vågar två svenska kvinnor starta helt ny verksamhet i Torrevieja, Spanien
Det svenska företaget NeverOrNow - ägt av Margareta Domander och Birgitta Marcusson öppnar i februari YourOfficeNow - en kontorsarena i ett nybyggt modernt glashus mitt i centrala Torrevieja på den spanska Costa-Blanca-kusten. Kontoret hyr ut kontorsarbetsplatser i en mycket fräsch, ljus och inspirerande miljö – skrivbord + internetuppkoppling – med tillgång till reception, mötesrum, skrivare, fax, kopiator och skanner. Ny teknik och ett flexiblare arbetsliv har gjort det möjligt för fler och fler att ibland arbeta utanför sitt kontor. ”YourOfficeNow ger dig en möjlighet att vara på semester och samtidigt arbeta en del av dagen – att kunna arbeta från din egen dator och hålla kontakten med kontoret hemma och viktiga kunder”, säger Margareta Domander, affärsansvarig på YourOfficeNow. Kontorsarenan är en inspirerande och kreativ miljö och det kommer att erbjudas olika evenemang i form av intressanta workshops, utbildningar, föreläsningar och utställningar. I oktober kommer Carola Forssell att hålla sin utbildning ”Säljkurs för motvilliga säljare”. Under mars/april ställer konstnär Kari Granby ut sina tavlor på kontoret. Till hösten 2007 planeras en ny modul YourOfficeNow att sättas upp i centrala Stockholm tillsammans med Utlandsvaruhuset.