Ledarskapsutveckling i Norden AB

61 % har jobb efter avslutad jobbcoachning!

Pressmeddelande   •   Nov 06, 2010 20:09 CET

Ledarskapsutveckling i Norden AB har avtal med Arbetsförmedlingen som kompletterande aktör som erbjuder personliga coacher.

Coachningen utgår från etablerade metoder som anpassas efter deltagarens behov. Hos oss står alltid deltagaren i fokus. Målsättningen är att deltagaren ska komma ut i ett jobb så fort som möjligt. Vi arbetar mot alla branscher och sektorer på arbetsmarknaden och kan ta emot arbetssökande i hela Västerås arbetsmarknadsområde. Jobbcoachning pågår under tre månader och förmedlas via Arbetsförmedlingen.

61 % av de som har deltagit i jobbcoachning hos oss har jobb efter avslutad jobbcoachning (2010-11-01).

Exempel på arbeten som deltagare har efter avslutad jobbcoachning:

• Butikssäljare
  • Biträdande chef
  • Elevassistent
  • Färskvaruchef
  • Grossistchef
  • Jobbcoach
  • Kanslist
  • Kock
  • Produktionsledare
  • Restaurangarbetare
  • Rekryteringskonsult
  • Systemutvecklare
  • Säljare butik
  • Säljare fackhandel
  • Teknikinformatör
  • Terminalarbetare

Vi jobbar för att varje deltagare ska hitta sin bästa lösning på arbetsmarknaden!

Ovanstående pressmedelande finns i pdf-format på www.ledarskapsutveckling.eu/press

Kontakt: Helene Stolt, Ledarskapsutveckling i Norden AB, Munkgatan 7, plan 4, 722 12 Västerås, telefon 021-38 28 12, e-post helene.stolt@ledarskapsutveckling.eu

Ledarskapsutveckling erbjuder tjänster inom psykoterapi, handledning, coaching, konsultation och utbildning. Företaget har verksamhet i Västerås och Stockholm samt över större delen av landet genom uppdragsverksamhet. Psykoterapimottagning finns i centrala Västerås och på Östermalm i Stockholm.