A Startup Store

A Startup Store börjar sälja Deodocs intimprodukter

Pressmeddelande   •   Maj 13, 2014 09:15 CEST

Redan innan dagens lansering har företaget bakom intimdeodoranten, Deodoc, blivit omskrivna med tanke på dess nya och vågade produkt. Idag kl. 08.30 lanserades produkterna under en pressfrukost på Grand Hotel. I samband med detta släpps även Deodocs produkter Deospray Intim och Deowipes Intim i A Startup Store’s sortiment.

Produkten är ett utmärkt exempel på hur dagens startup-företag utmanar befintliga marknader och vågar bryta sig in i branscher som inte är det självklara valet att starta ett företag inom. A Startup Store berättar storyn bakom svenska startup-företag och säljer deras produkter för att visa att det är möjligt att gå från idé till verklighet. Från och med idag ges alltså det befintliga sortimentet sällskap av intimprodukterna från Deodoc, med förhoppningen att inspirera fler till att starta företag genom att berätta ytterligare en story om ett handlingskraftigt företag som realiserat sin idé och utmanat en marknad där få vågar bryta sig in.

Deodocs produkter säljs både i A Startup Store’s fysiska butik i Kulturhuset men även i webbshoppen: www.aonlinestartupstore.se för den som inte vågar slå till på ett köp i butik.

A Startup Store berättar storyn bakom svenska startup-företag och visar deras produkter i vår butik i Kulturhuset. Självklart kan du även köpa produkterna!