Furnish.se

A2 DESIGNERS FINNS REPRESENTERADE I MÖBELBUTIKEN FURNISH.SE

Pressmeddelande   •   Jul 07, 2009 07:47 CEST

A2 Sätter en hög design- och produktionskvalitet i första rummet, vilket i deras värld innebär att de ska producera sina produkter av erkänt duktiga hantverkare i Småland. A2s produkter passar såväl i det offentliga rumet som i privatbostäder. Designen är skandinavisk men ändå djärv och nytänkande.

På furnish.se finns följande produkter från A2 representerade: Angle Shelf, Hidden och Collect Cabinet

Angle Shelf
Angle Shelf från A2 är ett lysande exempel på A2:s vilja att våga vara lite annorlunda men fortfarande praktisk. Angle Shelf är en förvaringsmöbel överraskar och bryter av med sitt assymetriska intryck. Angle Shelf är både skulptural och praktisk.

Collect Cabinet
Collect Cabinet - Skåpet från A2 Designers som tar ut svängarna med sin grafiska färgglada form. Collect är skåpet där du förvarar dina favoritprylar Litet och smidigt gör det möjligt att placera på många ställen i bostaden.

Hidden
Hidden är ett litet skrivbord som döljer och förvarar din dator när du inte använder den. Facket som döljer datorn är konstruerat för datorer upp till 15 tums storlek. Hidden från A2 är smidigt, storleken gör det mycket lättmöblerat, det fungerar lika bra i hallen, sovrummet, vardagsrummet som på kontoret.

Högupplösta bilder på produkterna finns i vår bildbank på Furnish.se. Välj tillverkare "A2 Designers" så hittar du alla nya produkter.

Till butiken: http://www.Furnish.se