Security Solution Scandinavia AB

ÅF samverkar med Security Solution AB

Pressmeddelande  •  2011-11-22 08:54 CET

ÅF är ett teknikkonsultföretag som erbjuder kvalificerade tjänster och lösningar för industrins processer, för infrastrukturella projekt och vid utvecklingen av produkter och IT-system.

ÅF ska tillsammans med säkerhetsrådgivare från Security Solution AB erbjuda seminarier i Göteborg och i Malmö under 2012. Under seminarietillfällena ska erfarna säkerhetsrådgivare utbilda och informera om säkerhet, hur man kan använda säkerhet som konkurrensmedel och förbättra lönsamheten, stärka varumärket etc.

Seminariet i Göteborg är fredagen den 10e februari i ÅFs lokaler på Kvarnbergsgatan 2, seminariet i Malmö är fredagen den 17e februari (lokal är ännu ej bestämt).

Låter det intressant? Ring till vårt kontor på 031-98 90 00 för att anmäla dig!

Security Solution AB är ett Göteborgsbaserat företag som har både lång och bred erfarenhet inom säkerhetsbranschen. Vi fokuserar på att ge våra samarbetspartners en helhetslösning inom förebyggande administrativ säkerhet genom att erbjuda både konsulttjänster och systemstöd.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom