Ypsilon AB - Sophia Sundberg

Årets Affärsnätverkare nominerad till Årets Affärsnätverkare - nationellt!

Pressmeddelande   •   Okt 27, 2010 15:36 CEST

Sophia Sundberg är entreprenören, nätverkaren och visionären som faktiskt drömmer om att vinna den nationella tävlingen!

- Det vore fantastiskt ärofylld att vinna Årets Affärsnätverkare 2010, berättar Sophia.

Sophia är runt en hel del och brinner verkligen för att nå ut till alla med Relationsmarkandsföring - Affärsnätverkande.

- Tänk så många som ännu inte känner till denna tids- och kostnadseffektiva marknadsföring. Själv hade jag drivit företag i sex år (!) innan jag hörde talas om det för första gången! Det vill jag att andra inte skall behöva! Därför är det min passion att vara runt och föreläsa och utbilda i detta ämne! Då slipper ju andra missa det jag själv missade!

Sophia är även nominerad till Årets Entreprenör samt Beautiful Business Award.

Att hon blivit så framgångsrik som nätverkare själv är tack vare hennes fantastiska förmåga att sätta människor i kontakt med varandra och att hon ser affärsmöjligheter i allt!

Dessutom är hon grundaren av den ideella sidan på Facebook för alla Affärskvinnor: http://www.facebook.com/Affarskvinna

Hon är i gott sällskap i tävlingen. Bland dom nominerade är även Paolo Roberto, Pigge Werkelin, Johan Stael von Holstein m.fl.

Sophia Sundberg från Ypsilon erbjuder utbildningar och föreläsningar i Affärsnätverkande. Vill du också bli insprierad, entuiasmerad och få handfasta tips om hur du marknadsför ditt företag på ett mycket tidseffektivt sätt till en mycket låg kostnad?