Making Waves

Årets amerikanska EPiServer-partner är svensk

Pressmeddelande   •   Aug 01, 2012 16:29 CEST

Nansen är 2012 års amerikanska EPiServerpartner. Världens mest snabbväxande CMS delade ut priset vid de årliga partnerdagarna i Chicago.

Titeln som bästa amerikanska partner är den mest eftertraktade som delas ut vid prisutdelningen på Park Hyatt Chicago. Priset mottogs av Nansens koncernchef Michael Jäderlind samt Nansens nordamerikachef Jonathan Pettersson.

EPiServer är verksamma i USA sedan snart fyra år tillbaka. Den amerikanska marknaden har kallats för företagets absolut viktigaste.

Under hösten 2012 öppnar Nansen upp sitt fjärde kontor, denna gång i London. Sedan tidigare finns Nansen representerade med kontor i Stockholm, Chicago och New York.

Nansen är är en digital byrå med 55 anställda på kontoren i Stockholm, Chicago, London och New York. Vårt mål är att skapa tjänster som är bättre, mer innovativa, funktionella, informativa, användbara och underhållande än något som tidigare gjorts. Nansen är certifierad som EPiServer Premium Partner, Professional Scrum, Google Analytics IQ, Microsoft Gold Web Development och Microsoft Silver Software Development Competency.