Skogstrollen AB: iPhonebutiken.se / iPhonehuset.no

Årets julklappar från iPhonebutiken.se

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 14:41 CET

Vi på iPhonebutiken.se har plockat ut ett antal produkter som vi anser vara riktigt bra och lämpliga som julklappar till nära och kära. Urvalet är gjort på ett så sätt att vi har valt ut praktiska, roliga och snygga produkter för såväl iPad och iPhone som Macbook. Tillbehör är tacksamma gåvor i och med att många gärna vill ha något skydd för sina enheter, eller krydda dom med något extra.

Urvalet innehåller tekniska tillbehör så som det praktiska "Apple iPad Keyboard Dock", den snygga högtalaren "Scosche – boomCAN". Samtidigt innehåller urvalet skyddande produkter i form av olika fodral. Vi har bland annat valt ut P.A.P naturliga läderprodukter och Mikael Lunds olika läderfodral. Dessutom innehåller urvalet olika stickers för att personifiera dina enheter. Ta en titt i vårt urval för att få idéer och tips till årets julklappar.

Vi är mäkta imponerade av Twelve South BookBook för iPhone 4/4S. Den handgjorda läderprodukten fungerar både som ett praktiskt fodral för din telefon, och en börs med fack för dina viktigaste kreditkort. Att den sedan är utformad som en äldre bok, ger stark extrakrydda på en redan smart produkt. I och med att den är handgjord är ingen produkt lik någon annan. Vi tror att Twelve South BookBook kommer att bli årets julklapp för iPhone 4/4S.

Twelve South har även gjort fodral för iPad i samma stuk som för iPhone 4/4S. Du kan på så sätt matcha dina Apple-produkter.

Twelve South BookBook, övriga produkter och mycket mer hittar du på:

God jul önskar vi på iPhonebutiken.se!

iPhonebutiken.se drivs och ägs av aktiebolaget Skogstrollen AB som i olika former bedrivit internetverksamheter sedan 1999.

iPhonebutiken drivs från lager/kontor i centrala Kalmar. Ambitionen är att bli det självklara valet för människor som är ute efter tillbehör till sin kära iPhone och iPad. Detta genom att erbjuda störst sortiment, flexibel och tillmötesgående kundservice, högkvalitativa produkter och bra priser.