Lekmer

Årets leksak 2012 finns på Lekmer.se

Pressmeddelande   •   Okt 26, 2012 09:00 CEST

Årets leksak 2012
Monster High har välförtjänt utsetts till Årets leksak 2012 av Leksaksbranschen. Hos Lekmer.se hittar du Nordens största sortiment med Monster High.

Årets spel 2012
Årets spel har utsetts av en enig jury. Årets spel 2012 är Mato Mato, Bild it, Timeline och Compact curling. Här är Årets spel på Lekmer.se.

Årets innovativa leksak 2012
AppGear har utsetts till Årets innovativa leksak 2012. AppGear är leksakstillbehör till din smarta telefon eller surfplatta som du använder tillsammans med kostnadsfria appar som du enkelt laddar ner. Sedan ger du dig iväg på äventyr som du aldrig sett maken till förut. Köp AppGear - Årets innovativa leksak 2012 - på Lekmer.se

Om Lekmer – leksaksbutiken på nätet

Lekmer är leksaksbutiken på nätet. Lekmer värdesätter hög tillgänglighet, snabba leveranser, god service och trygga, säkra, populära leksaker, barnkläder, barnrumsinredning, spel och sällskapsspel, barn- och babyartiklar till rätt pris.

Lekmer grundades i januari 2006 och ingår i CDON Group. Lekmer har sitt säte i Stockholm.

Om CDON Group – Nordens ledande e-handelshus
CDON Group är en ledande e-handelskoncern med några av Nordens mest välkända och uppskattade varumärken. Sedan starten 1999 har CDON Group skapat framgångsrika verksamheter inom segmenten underhållning, mode och sport/hälsa. Idag driver CDON Group sju e-handelsbutiker med två miljoner kunder i fem länder. Vår portfölj består av underhållningsbutiken Cdon.com, bokhandeln Bookplus.fi, leksaksbutiken Lekmer.se, modebutiken Nelly.com, shoppingklubben Members.com, vitvarubutiken Tretti.se, heminredningsbutiken Rum21, skobutiken Heppo.com, sport- och näringsbutiken Gymgrossisten.com samt hälsa- och fitnessbutiken Bodystore.com.

CDON Group ingår i Modern Times Group AB, noterad på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-lista under MTG A och MTG B.

E-handelsplatserna
Cdon.com, http://www.cdon.com