Tedestrand coaching AB

Årskrönika 2012 & 2013 Möjligheternas år!

Pressmeddelande   •   Dec 28, 2012 16:32 CET

Vill först be om ursäkt för tråkig layout!  Mynewsdesk tog ensidigt bort möjligheten att lägga in bilder i artikeln, det blir inte lika intressant vid en första anblick. Men jag hoppas du tar del av texten ändå, innehållet är viktigt!

Lite om 2012:

Jag väljer att inte skriva någon längre årskrönika för 2012.

Historien visar och har visat det som fungerat och det som inte fungerat och även hur det kommer att se ut om ingenting förändras i grunden eftersom historien då också visar vår framtid.

Inom det område jag arbetar, det psykologiska området med att föra ut en ny behandlingsmodell har ingenting konkret förändrats på decennier. Den modell som jag visat upp för många ansvariga är en naturlag och därmed det som måste förändras inom dessa områden om resultaten för lidande och döende människor ska förbättras.

Jag väljer därför att skriva eller rättare sagt visa mer om mina önskningar för 2013.

Jag vill däremot visa upp 2012 som ett mycket bra år igen för klienternas resultat, detta har varit en regel med kartan som direkt hjälpare för klienterna så länge kartan funnits och använts - de senaste 6 åren. Det är mycket mycket glädjande och räddar liv och minskar lidande i stor omfattning i min lilla verksamhet.

Tänk då att implementera detta inom samtliga behandlingsområden! Vilken skillnad det skulle bli, människor kommer ut från möten med psykoterapeuter, läkare, behandlare med en karta som leder genom hela problematiken till en frihet som aldrig kunnat uppnås.

Det blir de ord som får sammanfatta 2012 . Ta gärna del av denna länk som beskriver en fantastisk process: http://tedestrand.blogspot.se/2012/12/tredagarsterapi-med-karta-efter-7.html

Önskar alla ett Gott Nytt 2013 http://tedestrand.blogspot.se/2012/12/arskronika-290122013-mojligheternas-ar.html

För 2013 får nedanstående BILD säga mer än de ord jag tänkte skriva, detta är min avsikt och önskan!! Följ länken nedan för att se framtidsbilden!!

En bild som säger mer än 100.000 ord om framtidens nödvändighet för lidande i missbruk och av psykisk ohälsa!

Anders Tedestrand - Tedestrand-Metoden

Bifogar en video som tydligt beskriver vad som krävs för framtidens psyk och missbruksvård;

TEDESTRAND-METODEN - Visuell samtalsterapi och coaching

www.tedestrandmetoden.se