Skyflower Communications AB

Återskapa din förlorade telefonbok – nu med Telia och 3!

Pressmeddelande   •   Nov 03, 2010 10:35 CET

Den som förlorat innehållet i sin mobil kan få tillbaka telefonboken, utan att ha gjort backup innan förlusten. Tjänsten blir idag tillgänglig för över 3,5 miljoner svenskar.

Speedbook är tjänsten som räddar din telefonbok i efterhand. Tjänsten Nummerräddaren levererar en telefonbok komplett med namn, nummer och adress i ett mms.

Snabbt och enkelt

En ny telefonbok skapas utifrån dina mest ringda och sms:ade nummer under de senaste sex månaderna. Sms:a ordet återskapa till 72490 för att läsa mer och beställa tjänsten. Om du sedan beställer tjänsten kostar den 149 kronor inklusive moms, en engångsavgift som läggs till din faktura eller dras från ditt kontantkort.

Nominerad till Årets Nyttotjänst i Guldmobilen 2010

Skyflower’s tjänst som levereras i samarbete med operatören 3 är nominerad i tävlingen Guldmobilen 2010 som avgörs den 11:e november.

För med information vänligen kontakta Johan Sundström på Skyflower:
Telefon : +46 (0)701819050
E-post: press@Skyflower.se

Vi erbjuder enkla men sofistikerade lösningar för mobiloperatörer. Vi skapar applikationer som ger användarna en möjlighet att hålla sina mobiltelefoner uppdaterade