Abalon

Abalon satsar på kommunikation

Pressmeddelande   •   Dec 08, 2009 23:03 CET

Som en del av strategin att förenkla och förbättra kundkommunikation för företag släpper nu Abalon en ny version av CRM-systemet Mayflower.

Produkten får nytt fokus på att kombinera fysisk och elektronisk kommunikation.  Mayflower stödjer hela processen från segmentering till genomförd kampanj tillsammans med partnern Strålfors som Abalon har ett exklusivt samarbete med.

Demosliingor till några av nyheterna:

Produktblad för Mayflower Nyhetsbrev: http://www.mynewsdesk.com/se/view/document/mayflower-nyhetsbrev-6659

”CRM förknippas alldeles för mycket med bara säljstöd” säger Leo Wiberg, produktchef för Mayflower, ”men CRM handlar egentligen om relationer. Ett riktigt CRM-stöd bör därför vara en hjälp i hanteringen av all form av kommunikation, både att nå ut och att samla gjorda utskick. Sedan tidigare har Mayflower varit bra på kampanjer och hantering av stora mängder kontaktdata. Nu blir vi också det starkaste verktyget på marknaden för att hantera kommunikation.”