ABS Wheels

ABS Wheels kunder får förmåner hos Hertz

Pressmeddelande   •   Apr 16, 2018 16:16 CEST

De senaste åren har Hertz Sverige öppnat i snitt ett nytt uthyrningskontor i månaden. En målmedveten positionering som gett dom ett marknadsövertag gentemot sina konkurrenter.

Fälgföretaget ABS Wheels har idag inlett ett samarbete med Hertz. Samarbetet går ut på att ge samtliga ABS kunder och medlemmar fördelar vid bilhyra.

- Känns väldigt roligt att ha ett samarbete med ABS Wheels och andra bilintresserade, som nu får förmånliga priser hos Hertz. Vi har över 10 000 stationer i över 150 länder med fler än 620 000 bilar i vagnparken, så det borde finnas en bil som passar varje smak och plånbok säger Rickard Engelheart , Hertz Travel Industry & Partner Manager Sweden.

Samarbetet berör samtliga ABS Wheels kunder, medlemmar och återförsäljare som finns registrerade. För att ta del av erbjudandet kontaktar man partneransvarig johan@abswheels.se

- Anledningen till att vi valt det här samarbetet beror på våra egna interna undersökningar som visar att 2/10 kunder någon gång under ett år hyrt bil, trots att de äger en eller flera bilar. Att ge våra kunder bra fördelar är något jag verkligen brinner för berättar Andie Lahdo, ABS Wheels VD.

Fördelar man får som ABS Wheels kund

• Avtalskunder prioriteras vid hög beläggning
  • Rabatt på dygnspriset i Sverige
  • Tillgång till förmånliga månadspriser via Hertz Longterm
  • Fördelaktiga priser & villkor i Europa

ABS Wheels Sweden AB är en ledande fälgleverentör i Sverige. Vi finns representerade hos flertalet av landets däckhandlare.

ABS Wheels tillverkar och saluför fälgar till privatpersoner och företag.

Vi erbjuder egendesignade fälgar med den patenterade ABS360-konan, som gör det möjligt att ändra bultindelning i en och samma fälg. ABS lägger stor vikt vid att kunna erbjuda ett brett sortiment av trendiga fälgar av högsta kvalitet, till ett bra pris.

Bland våra kunder finns landets största däckkedjor; Euromaster, Däckia, Mekonomen, Däckteam och Vianor.