Mediaeffekt AB

Academy of Excellence Utbildning för företagare

Pressmeddelande   •   Maj 08, 2014 13:59 CEST

I utbildningen får du helt avgörande kunskaper i hur du bygger fantastiska företag – framtagna av landets superentreprenörer. Sveriges främsta experter undervisar och du får en mentor som har gjort tillväxtresan tidigare. Dessutom blir du del av ett lönsamt nätverk med endast företagsledare. 100 % nöjda kunder säger det mesta.

Här hittar du videon: Videon om Tillväxtnycklarna

Några av föreläsarna:

Thomas Ek, en av grundarna av OBH Nordica, lyckades slå sig in och etablera företaget på en redan mogen marknad och gick från 0 till 97% varumärkeskännedom på mindre än sju år. Med ledord som innovation, design, mod och snabbhet och med kraftfull marknadsföring utmanade de alla multiinternationella aktörer på sitt eget sätt. Thomas Ek leder tillväxtnyckeln ”Ledarskap i tillväxt” där han delar med sig av sina lärdomar och insikter inom ledarskap och företagande i tillväxt

Landets förmodligen främsta unga inspiratör. Johannes är personlig coach till många framgångsrika företagsledare och idrottsstjärnor, och erkänd som en av landets främsta på att frigöra potential i företagsledare och företag. På Academy of Excellence håller han i vårt pass om det Personliga ledarskapet, där han med säker hand hjälper oss att maximera vår inlärning och gå från kunskap till resultat.

Katarina Bonde lär dig allt om nyckeln ”Finansiering och styrelsearbete”. Katarina  är VD på Kubi LLC och har en lång internationell karriär som ledare för programvaruföretag i USA och Sverige. Hon lär dig hur du bygger ditt företag för att attrahera investerare, hur du finansierar era satsningar och hur du med framgång jobbar med externa ägar

Mats Berglund och Conny Trygg äger och driver filmproduktionsbolaget Mediaeffekt AB följ länken här: Mediaeffekt AB. Vi tror att goda kunskaper i företagsekonomi, marknadsföring och försäljning är en styrka då man ska göra förarbetet för företagsfilm. För det gäller att ta rätt budskap, rätt paketerat till rätt målgrupp på rätt plats. Lyckas man med det blir investeringen lyckad.

Kreativitet och underhållningsvärde är lika viktigt. Vi kan hantera de filmiska verktygen och uttryckssätten. Vi vågar gå utanför ramarna om kunderna som vi tror att man ibland måste sticka ut och vrida på budskapen för att synas och få genomslag.