Actea Consulting AB

Actea sluter ramavtal med Skogsstyrelsen

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2011 10:33 CET

Actea har  tilldelats ramavtal inom verksamhetsutveckling hos Skogsstyrelsen.
I konkurrens med ett 30-talet andra konsultbolag har Actea Consulting tillsammans med tre konsultbolag erhållit ett ramavtal  med Skogsstyrelsen under två år med en möjlighet till förlängning på två år.

Detta är ett mycket viktigt ramavtal för Actea.  Det visar på att våra kompetenser fyller det behov våra kunder har och att Actea växer sig starkare på sin marknad som en stabil partner. Anders Larsson,VD

Uppdragets totala volym uppskattas till mellan 9 och 13 miljoner.

Skogsstyrelsen är en myndighet för frågor inom skogsbranschen. Myndigheten har cirka 1000 anställda och finns representerade på ett 100-talet platser i landet.

För mer information kontatakta

Anders Larsson, VD, 0708-93 89 89
Niclas Ahlestål, marknad och kommunikation, 0702026939

Läs mer om skogsstyrelsen på www.skogsstyrelsen.se

Om Actea Consulting
Actea är ett framgångsrikt konsultbolag som startade verksamheten år 2000. Acteas huvudkontor är lokaliserat i Göteborg. Vi finns också i Lidköping, Linköping, Stockholm, Västerås och Växjö. Actea har sin bas på den svenska marknaden, men verkar även internationellt. Våra kunder finns bl.a. inom myndigheter, kommuner, landsting, tillverknings- och tjänsteföretag samt detaljhandel. Actea Consulting AB omsättning år 2009 var ca 57,5 miljoner kronor.

Våra erbjudanden – rätt hjälp på rätt plats
Acteas erbjudanden omfattar sex områden: Verksamhetsledning, Lednings- och organisationsutveckling, Risk & Säkerhet, Integrated Logistics Support, Supply Chain Management samt IT-Management. I vårt utbud finns verktygen som ger stöd till hela din verksamhet – du väljer själv vad som är relevant för dig. Vi erbjuder dig helt enkelt det du behöver. Inte mer. Inte mindre