Actus Flytt & Express AB

Actus Flytt & Express – Med trygghetsgaranti

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2008 14:50 CEST

Actus Flytt & Express eget städbolag, Actus Städ, presenterar en nyhet som ger ökad trygghet för kunderna.

Städbolag i Stockholm finns det gott om. -För att möta konkurrensen gäller det därför att vi är duktiga på det vi gör, säger Darek Bielaszka. För att garantera dig bra städtjänster görs regelbundna och omfattande kontroller av alla städuppdrag.

Vid eventuell bristfällig städning åtgärdar Actus Städ detta snarast utan extra kostnad för kunderna.

-Vi kallar det trygghetsgaranti.

Actus Städ erbjuder förutom flyttstädningar även professionell lokalvård av såväl offentliga som privata lokaler. Du kan anlita oss för allt ifrån kontorsstädning till grovstädning, sanering, golvvård, fönsterputsning och trappstädning.

Om Actus:
Actus Flytt & Express AB är en av Stockholms mest välrenommerade flyttfirmor och erbjuder alla tjänster som har med flyttning att göra. Kunderna är såväl företag som privatpersoner. För kunder som söker en flyttfirma Stockholm är Actus sedan många år ett naturligt val.

Actus levererar även andra tjänster som har med flytt att göra, exempelvis packning och magasinering.  Med hjälp av sitt eget städbolag, Actus Städ AB, utförs regelbunden städning hos företag och i privata hem samt flyttstädning. Actus har även goda kontakter med internationella speditörer och tillhandahåller transporter ut i Europa och övriga världen. Actus flyttfirma har kontor beläget centralt i Stockholm.
För mer information: www.actusflytt.se