Adding Value Consulting AB

Adding Value Consulting har vokseværk!

Pressmeddelande   •   Okt 17, 2012 13:27 CEST

AVC vokser på det danske marked og er glade for at byde velkommen til vores seneste skud på stammen i AVC teamet. Sarah Lakhani er vores nye Operations and Marketing Manager, og hun er ansvarlig for vores danske marked. For mere information om vores kurser og aktiviteter i København på, kan du kontakte hende allerede i dag på sarah.lakhani@addingvalueconsulting.dk!

Adding Value Consulting er en APMG akkrediteret ATO (Accredited Training Organisation) og er førende indenfor best practice metoder. Vi leverer førsteklasses uddannelser og løsninger indenfor portefølje-, program- og projektledelse, herunder PRINCE2®, MSP® (Managing Successful Programmes), P3O® og ITIL® Service Management. Adding Value Consulting var den første ATO i Sverige, og vi introducerede PRINCE2®, MSP® og P3O® på det svenske marked.

For mere information om AVC kan du tage et kig på www.addingvalue.se. Hold også udkig efter vores nye danske AVC hjemmeside, som snart går i luften!