AddNode Group AB

AddNodes årsredovisning 2005 offentlig

Pressmeddelande   •   Apr 12, 2006 13:43 CEST

AddNodes årsredovisning är nu offentlig och tillgänglig på www.addnode.com. Den tryckta versionen beräknas finnas tillgänglig från den 24 april och kan beställas på hemsidan eller om du kontaktar oss på telefon 08-506 66 210 eller e-post info@addnode.com. Årsredovisningen kommer också att delas ut på årsstämman den 26 april.

Årsstämma 2006
AddNode vill också passa på att hälsa aktieägare välkomna till den kommande årsstämman. Stämman arrangeras i AddNodes lokaler på Hudiksvallsgatan 4, Stockholm, klockan 13.00. Samma dag presenterar AddNode delårsrapporten för perioden januari-mars 2006. Kallelsen finns att läsa på vår hemsida www.addnode.com. Aktieägare som vill närvara vid stämman ska senast 21 april anmäla sig till AddNode.

För ytterligare information kontakta:

Bo Strandberg, VD och koncernchef
AddNode AB, Hudiksvallsgatan 4, 113 30 Stockholm
Telefon: 08-506 66 216, Mobil: 070-536 56 08, E-post: bo.strandberg@addnode.com

AddNode erbjuder bransch- och teknologispecifika IT-lösningar som effektiviserar och utvecklar kundernas affärer. Verksamheten är organiserad i fyra affärsområden; Financial, Industrial, Media och Technology. AddNode är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Koncernen har cirka 500 anställda och verkar i Sverige, Norge, Danmark och Finland med huvudsäte i Stockholm. För mer information, se http://www.addnode.com.