Addtruly AB

​AddTruly nominerad till Framtidens Entreprenör 2016!

Pressmeddelande   •   Okt 27, 2016 10:06 CEST

Idag blev det officiellt att AddTruly har blivit nominerade till det prestigefyllda priset Framtidens Entreprenör som SvD Näringsliv tillsammans med investmentbanken Carnegie anordnar för tredje året i rad.

AddTruly är ett av tio nominerade företag som valts ut bland över hundra bidrag från hela landet och som nu presenteras genom både ett film-klipp och faktatext på SvD.se.

Film-klippet består av en 30-sekunders "power-pitch" och nu är det upp till allmänheten att rösta fram ett av bidragen till den stora finalen den 20 november där man får presentera sitt företag inför ett fullsatt investerarkollegium.

” Nomineringen till Framtidens Entreprenör betyder väldigt mycket för oss, våra kunder och de organisationer som vi arbetar med. Att få den positiva uppmärksamheten som nomineringen innebär gör att vi kan inspirera fler företag och konsumenter att stödja bra och effektidrivna organisationer och därmed investera i en bättre framtid.”

– Anna Urombi, medgrundare och VD AddTruly.

HÄR kan man gå in och lägga sin värdefulla röst på AddTruly.

Om AddTruly:

AddTruly förändrar och förenklar sättet som företag inom e-handeln tar socialt ansvar på. Vi matchar företagen med handplockade och effektdrivna gräsrotsorganisationer och gör socialt ansvarstagande mer engagerande och lönsamt för alla. Genom våra lösningar för att synliggöra och sprida sitt ansvarstagande ökar företagen sin kundlojalitet och attraherar den medvetna konsumenten.

Kontaktperson:

Anna Urombi, VD AddTruly

anna@addtruly.com

M: 0736532775

Genom att synliggöra företagens sociala engagemang på ett effektivt och innovativt sätt skapar vi reellt värde för företag, deras kunder och samhällsutveckling runt om i världen.
Det här gör vi genom att matcha företag med handplockade, effektdrivna organisationer runt om i världen.
En enkel integrationsprocess av vår digitala insamlingsbössa på företagssidan aktiverar kraftfulla insamlingskampanjer som inte bara engagerar konsumenter utan gör det enkel att sprida ordet om och skapa synlighet för företagets varumärke och insamlingskampanj i sociala medier.
Genom att få följa upp organisationernas arbete skapar vi värdefulla relationer mellan givare, organisationer och företagen.

AddTruly AB (org.nr. 556979-8613)