Adore You AB

Adore You inleder 2017 med ny byråmodell

Pressmeddelande   •   Feb 27, 2017 14:42 CET

Digitala designbyrån Adore You gör under början av 2017 stora förändringar av byråmodellen. Adore You kommer från och med början av 2017 att erbjuda uppdragsgivare byråns 3 grundare som ett dedikerat team. Erbjudandet ger byråns uppdragsgivare möjligheten till ett helt nytt sätt att jobba, där fokus inte ligger på antalet timmar utan på det värde som skapas.

Adore You´s 3 grundare (Martin Brolin, Petter Säfwenberg & Daniel Enström) har spetskompetens inom tjänstedesign, digital produktdesign och teknik. Teamet har arbetat tillsammans i mer än 10 år och delar den erfarenhet och kompetens som behövs för att förvandla utmaningar till koncept, produkter och tjänster med hög kvalité.

Bakgrunden till byråns förändring är att man vill utmana ett i branschen förlegat tänk - där byråer och leverantörer idag fastnat i att fokusera på att räkna antalet timmar och beläggningsgrad, vilket allt för ofta går före det som är väsentligt - att säkra värdet man levererar.

- När Adore You startades 2009 gjorde vi det med drivkraften att kompromisslöst leverera värde till våra kunder. Vi vill komma in med rätt approach, vilket för oss innebär senior kompetens, kvalité och engagemang. Det gör vi med ett erfaret team bestående av Adore You’s grundare, som jobbat länge tillsammans och som har en stark kompetens inom affär, design och teknik. I denna approach kommer vi att sluta tänka timmar och fokusera på att säkra värde i de leveranser vi gör, säger Adore You’s medgrundare och VD Martin Brolin.

Initiativet kallar Adore You för inbeta. I en värld som är i konstant i förändring blir det avgörande att kvalitet och fokus på att skapa värde sätts framför timmar som räknas ner. Där kärnan av uppdraget blir att med engagemang och erfarenhet lösa uppdragsgivares utmaningar i den digitala världen.

- För att kunna fokusera på det vi brinner för, är bra på och för att utnyttja vår potential som team fullt ut behöver vi göra ett omtag på vår modell. För oss är det är inte vår tid vi säljer, utan värdet vi ska åstadkomma och vår motivation till att göra riktigt bra saker, säger Adore You’s medgrundare Daniel Enström.

Utöver teamet med Adore Yous grundare kommer byrån att öppna upp sitt befintliga nätverk med underkonsulter för de kunder byrån arbetar med. Nätverket är omfattande och har byggts upp sedan 2009 och består av underkonsulter med spetskompetens inom teknik, design och innehållsskapande.

Martin Brolin, VD & Co Founder, Adore You, 073- 610 71 85 martin@adoreyou.se

Daniel Enström, Co Founder Adore You, daniel@adoreyou.se

Petter Säfwenberg, Co Founder Adore You, petter@adoreyou.se

Länk till pressbilder: http://inbeta.adoreyou.se/press/inbeta/

Adore You InBeta is a Design Partner for the digital-first world. Crafting experiences, products and services that makes businesses relevant for humans. We partner with purposeful brands eager to explore what could be or those who aim to show the best version of themselves in a world always in beta.