Phone House

Advania förlänger avtal med Phone House

Pressmeddelande   •   Jun 19, 2013 13:18 CEST

Advania har förlängt sitt avtal med Phone House som kommer att fortsätta leverera mobiltelefoner, surfplattor  tillbehör och servicetjänster.

Avtalet innebär att Phone House företagsavdelning kommer att fortsätta leverara mobiltelefoner, surfplattor, tillbehör och servicetjänster två år framåt till Advania.

Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer med 300 medarbetare. Den 2 april år 2012 bildades Advania AB som tidigare hette Kerfi. Advania har åtta kontor i Sverige med placering i Stockholm, Göteborg,Halmstad, Karlshamn, Kristianstad, Linköping, Malmö och Norrköping.

Läs mer om Phone House företagstjänster

För mer information vänligen kontakta:

Jonny Malmlöf, PR-ansvarig, 0735-20 08 58, jonny.malmlof@phonehouse.se

Hemsida: www.phonehouse.se

Twitter: http://twitter.com/PhoneHouseSWE

Facebook: http://www.facebook.com/phonehouseSWE

Blogg: http://blogg.phonehouse.se/

Phone House är en oberoende återförsäljarkedja av mobiltelefoner och abonnemang från alla operatörer. Phone House står för cirka 12 procent av den svenska mobilmarknaden. Vi har drygt 600
anställda och över 100 butiker i Sverige. Våra ägare är Carphone Warehouse
, som är Europas största oberoende återförsäljare av mobiltelefoner. I Europa går de drygt 2 400 butikerna under namnet ”Phone House".