Kanal 9

14 augusti 2017

ÄNDRING I KANAL 9

Vecka 35 2017

Lördag 2 september har Saturday Night Live kl 23.00 fått ändrat innehåll enligt nedan. Kl 00.00 utgår Saturday Night Live och ersätts av American Crime.

Saturday Night Live

I detta avsnitt: Alec Baldwin tar hand om showen och Ed Sheeran sköter musikunderhållningen.
Legendarisk komediserie som spelas in i New York och har frambringat många komiker som gått vidare till lysande karriärer i Hollywood. Det bjuds på sketcher och parodier och varje program har en känd gästprogramledare.
Skådespelare: Vanessa Bayer, Kate McKinnon, Bobby Moynihan, Cecily Strong, Aidy Bryant, Kenan Thompson, Colin Jost, Michael Che.
Amerikansk humorserie från 2016.
Även Kanal 9 3/9. Originaltitel: Saturday Night Live.
S42E14.

American Crime

I detta avsnitt: Kimara råder Dustin att berätta för polisen om brottet som inträffade i Webcam-huset. Clair och Nicholas bedyrar sin oskuld för detektiverna och säger att Gabrielle är den skyldiga.
Luis Salazar lämnar Mexiko i hopp om att finna arbete i USA, men inser snabbt att han tagit klivet från en fattigdomsfälla till en annan. Säsongsarbetare lovas mat och husrum mot att de betalar höga hyror och ger en del av sin inkomst till hyresvärden. Fast i en skuldfälla tvingas de kvar för att arbeta gratis, utan möjlighet att protestera eller gå ut i strejk på grund av sin illegala status.
Skådespelare: Benito Martinez, Felicity Huffman, Regina King, Connor Jessup.
Amerikansk dramaserie från 2017.
Från Kanal 9 27/8. Originaltitel: American Crime.
S03E08.

Söndag 3 september utgår Saturday Night Live kl 09.15 och ersätts av 2 avsnitt av The Carbonaro Effect. Tablån ska se ut enligt nedan.

08.45The Carbonaro Effect

I detta avsnitt: Michael Carbonaro är en skicklig och erfaren magiker. Här utför han roliga upptåg och magiska trick på intet ont anande människor i vardagssituationer, allt inför dold kamera.
Medverkande: Michael Carbonaro.
Amerikansk humorserie från 2015.
Från Kanal 9 1/9. Originaltitel: Carbonaro Effect, The.
S02E12.

09.15The Carbonaro Effect

Medverkande: Michael Carbonaro.
Amerikansk humorserie från 2015.
Från Kanal 9 2/9. Originaltitel: Carbonaro Effect, The.
S02E09.

09.45Black-ish

10.15Saturday Night Live

Söndag 3 september har Shameless kl 22.45 och 00.00 fått ändrat innehåll enligt nedan.

22.45Shameless

I detta avsnitt: Ians förhållande med Caleb blir alltmer seriöst. Lip blir inkallad till fakultetens disciplinnämnd, men Helene tar på sig skulden för skandalen och säger till utskottet hon ska sluta undervisa och sluta träffa Lip.
Den fattiga familjen Gallagher kämpar för att hålla ihop i lågkonjunkturens Chicago. Försupne fadern Frank gör inte mycket för att hålla samman sin sexhövdade barnaskara och Gallagher-barnen har lärt sig hantera svårigheter helt på egen hand.Skådespelare: William H Macy, Emmy Rossum, Ethan Cutkosky, Cameron Monaghan, Shanola Hampton, Jeremy Allen White.
Amerikansk dramakomediserie från 2016.
Originaltitel: Shameless. S06E06.

00.00Shameless

I detta avsnitt: Carl får det kämpigt när Nick är borta och bjuder sina vänner på fest i Gallaghers hus. Debbie kommer tillbaka.
Amerikansk dramakomediserie från 2016.
Originaltitel: Shameless. S06E07.

För ytterligare information vänligen kontakta Arne Lööf, pressavdelningen. Tel: 08 52055283, emejl: arne_loof@discovery.com

Discovery Networks Swedens Kanal 9 startade sina sändningar 2007 och riktar sig huvudsakligen till en manlig målgrupp med fascinerande, spännande och utmanande underhållning. Här samsas de största sitcom-serierna med världens mest omtalade dokumentärer och tv-dramer, attraktiv sport - och de största internationella motorprogrammen