Ängholmen Barnprodukter

Ängholmen Barnprodukter i exklusivt samarbete!

Pressmeddelande   •   Sep 18, 2008 20:35 CEST

Ängholmen Barnprodukter har fått ett exklusivt samarbete i Norden med Amerikanska företaget gold bug som är USA´s största tillverkare av barnprodukter. gold bug står för hög kvalitet och säkerhet och har varit verksamma sedan 1968. gold bug levererar idag till bl.a. Eddie Bauer, WalMart mfl.

Ängholmen Barnprodukter kommer inledningsvis att marknadsföra gold bug´s mest sålda produkt, 2-in-1 selen som är en kombinerad ryggsäck/gåsele för barn i form av ett kramdjur. Kramdjuret skapar trygghet för både barnet och föräldrarna samt väcker glada känslor hos omgivningen. Gåselen passar barn mellan 1 år och 3 år.

Gåselen säljs i dag både via återförsäljare och direkt via Ängholmen Barnprodukters webb-butik www.angholmen.com.

Gåselen finns i många olika modeller, alla med djurtema och blir snabbt barnens favorit och detta underlättar självklart användandet.

Gåselen passar utmärkt att använda på flygplatser, semestern, nöjesfälten, köpcentren etc. Det är bara fantasin som sätter begränsningarna. Varje dag springer olyckligtvis många barn bort vilket skapar stor oro hos föräldrarna, detta undviks enkelt med 2-in-1 selen.

Kontaktperson:

Malin Bergendahl     031-51 06 65/0708-122 759